Waka waka - wie biedt? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Brechtje Bergen - WaarBenJij.nu Waka waka - wie biedt? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Brechtje Bergen - WaarBenJij.nu

Waka waka - wie biedt?

Blijf op de hoogte en volg Brechtje

06 September 2017 | Nederland, Amsterdam

Goed ideee van Mieke: een waka waka achterlaten in Gaza. Ik zoek zoveel mogelijk mensen die een tientje (of meer) willen bijdragen.
Wie biedt?
Een waka waka is een zaklamp inclusief powerbank met zonnecel. Heel praktisch als je ergens woont waar nauwelijks stroom is; hij verzorgt licht en je kunt er allerlei apparaten mee opladen. Ze zijn op schiphol te koop voor 70 euro. Ik hoop vóór donderdagmiddag 12 uur een aantal sponsors te hebben, dan koop ik er één, of twee, of drie....

PS
Als ik terug ben zal ik mijn rekeningnr mailen naar de sponsors.

• 07 September 2017 - 08:40

Jose:

Hoe kan ik dan doneren?
    succes daar en hopelijk is het een goede reis en verblijf voor iedereen
    gr. Jose

• 07 September 2017 - 08:42

Heleen Witte:

Wat is je rekeningnummer ? Ik wil € 40 storten.
    Waarschijnlijk heb je er geen tijd meer voor, maar misschien valt er met Waka Waka wel een dealtje te sluiten. Ze steunden al eerder humanitaire akties.

• 07 September 2017 - 12:25

Véronique:

Volgens me, ben ik te laat ...maar ik wou graag 20 euros doneren voor een waka waka.

Wishing you a good and constructive trip!!!

• 07 September 2017 - 14:03

Rob Kuijper:

Ik wil ook wel een bijdrage leveren Brechtje want ik vind de Waka Waka verstrekking aan mensen die beperkt of geen stroom hebben een goed initatief ! Stuur me je rekening nr maar Groeten